slogan
Enterprise Greece Home Page
Πλατφόρμα Συμβουλευτικής Καθοδήγησης
Σύστημα Μητρώου Εγγυήσεων Καταναλωτή
Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης Ενεργών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Μητρώο Κοινωνικής Οικονομίας
Πλατφόρμα Δικτύωσης ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ

Δελτίο Τύπου

Δημοσιεύθηκε στις 29/11/2022 15:47
Έναρξη διάθεσης ψηφιακών πιστοποιητικών - υπογραφών στο πλαίσιο του έργου: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικότητας»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Γύθειο 29 Νοεμβρίου 2022

 

Έναρξη διάθεσης ψηφιακών πιστοποιητικών - υπογραφών στο πλαίσιο του έργου: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικότητας»

 

Το Επιμελητήριο Λακωνίας ενημερώνει τα μέλη του ότι ότι στο πλαίσιο του έργου  «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικότητας», το οποίο υλοποιείται από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος σε συνεργασία με τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ξεκίνησε τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022 η δωρεάν διάθεση 270.000 Ψηφιακών Πιστοποιητικών/Υπογραφών σε όλες τις κεφαλαιουχικές επιχειρήσεις – μέλη των Επιμελητηρίων της χώρας.

 
Η  δωρεάν διάθεση Ψηφιακών Πιστοποιητικών/Υπογραφών στις επιχειρήσεις αποτελεί την αναγκαία «γέφυρα» αλλά και την αναγκαία συνθήκη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν πλήρη πρόσβαση στο σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται από το Δημόσιο Τομέα, αλλά και για να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τη μεταξύ τους συνεργασία. 
 
Οι επιχειρήσεις έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα φυσικά πρόσωπα που επιθυμούν να λάβουν ψηφιακή υπογραφή τα οποία πρέπει να είναι νόμιμοι εκπρόσωποι της κεφαλαιουχικής επιχείρησης, όπως προβλέπεται από το καταστατικό.
Μέσω της υπηρεσίας https://services.businessportal.gr/  οι επιχειρήσεις θα επιλέγουν τους δικαιούχους για έκδοση ψηφιακής υπογραφής και θα δημιουργούν την αίτηση έκδοσης.
 
Για οποιοδήποτε πρόβλημα στην διαδικασία οι δικαιούχοι μπορούν να επισκεφθούν την σελίδα υποστήριξης (https://sign-register.businessportal.gov.gr/faq)
 
Σημειώνεται ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος έθεσε σε λειτουργία εξειδικευμένο call-center εξυπηρέτησης των δικαιούχων (helpdesk) με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, το οποίο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και το Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα (πλην Κυριακών και αργιών). Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του τμήματος εξυπηρέτησης στον αριθμό κλήσης: 210-2201960
 
Επισυνάπτεται το Εγχειρίδιο Χρήσης Αιτήσεων Ψηφιακής Υπογραφής.